BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016

BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016 - Hallo sahabat Chord Gitar Indonesia, Pada sharing Kunci gitar kali ini yang berjudul BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016, saya telah menyediakan lirik lagu lengkap dengan kord gitarnya dari awal lagi sampai akhir lagu. mudah-mudahan isi postingan kunci gitar yang saya tulis ini dapat anda pahami. okelah, ini dia chord gitarnya.

Penyanyi : BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016
Judul lagu : BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016

lihat juga


BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016






Boku no Pico: Shiawase no Mirai

Beberapa hari yang lalu Dunia Perfilm'an  digemparkan oleh Berita bahwa Studio Natural High mengumumkan bahawa series OVA terkenal Boku no Pico akan mendapat adaptasi film Live Action nya pada musim panas tahun 2016 nanti. Atau bisa dibilang saat Bulan puasa nanti, bagi anda penggemar seri Anime ini pasti tidak akan tahan dan akan menonton'nya saat setelah buka puasa nanti.

Film berjudul Boku no Pico: Shiawase no Mirai ini akan diarahkan oleh Produser terkenal, Koreeda Hirokazu yang sememangnya popular dengan film-film buatannya sebelum ini, seperti Soshite Chichi Ni Naru (Like Father, Like Son), Dare mo Shiranai (Nobody Knows) dan Kiseki (I Wish). 

Berjaga-jaga, kerana Boku no Pico: Shiawase no Mirai dikatakan bakal menyebabkan ramai penonton mengalirkan air mata selepas selesai tayangannya.
Bahkan sedih'nya akan melebihi Anohana dan Angel Beats! 
Waifu Sejuta umat
Menggunakan isi-isi daripada OVA pertama seri Boku no Pico dengan beberapa perubahan yang dilakukan pada jalan cerita, seorang lelaki bernama Pico bekerja di sebuah cafe milik Buyut'nya pada suatu musim panas, berharap dia dapat mencari rakan baru. Dia kemudiannya berjumpa dengan seorang lelaki bernama Tamotsu 'Mokkun' di mana Mokkun ini mencoba menggodanya, mempercayai Pico ialah seorang gadis.. Mokkun kemudiannya mula membawa Pico ke tempat-tempat seperti taman, aquarium dan sebagainya bagi menambat hati Pico sebelum akhirnya dia mengetahui bahawa Pico ialah seorang lelaki.

Namun, oleh kerana perasaan sayang dan cinta Mokkun yang kuat, dia tidak mempedulikan semua itu dan meluahkan perasaanya kepada Pico. Mereka berdua seterusnya melakukan hubungan seksual di sebuah hotel dan sejak itu lah mereka sering keluar bersama sebagai pasangan kekasih. Apabila konflik melanda, Mokkun mula keliru dengan perasaannya. Adakah dia benar-benar mencintai Pico atau hanya menggunakan lelaki itu sebagai pemuas nafsu? 

Mokkun berpindah ke kota tanpa mengucapkan selamat tinggal kepada Pico. Hari demi hari, bulan demi bulan, Pico setia menunggu orang kesayangannya itu. Tiga tahun telah berlalu, Mokkun akhirnya kembali, hanya untuk mengetahui bahawa Pico telah membunuh dirinya pada dua bulan lepas disebabkan tekanan perasaan. Mokkun berasa menyesal dan bertekad untuk mengikuti jejak langkah Pico. Mokkun disahkan mati pada penghujung film tersebut apabila dia juga didapati membunuh diri dengan menembak mulutnya dengan sepucuk pistol. :"(

"The film is a beautiful story but unfortunately it's going to have a sad ending to it," kata Hirokazu semasa ditemuramah oleh Berita Ryuzaki. "It's a story about two people who try to find a meaning to their lives, to discover what their true feelings are. It's going to play a lot with our emotion as their love is so pure and you'll never see any film like this again in your entire life" tambahnya lagi.

Reaksi peminat film di seluruh dunia pula didapati amat positif berikutan dengan populariti seri OVA Boku no Pico yang sememangnya tidak dapat disangkal lagi. Laman-laman sosial seperti Facebook, Twitter bahkan Forum Anime Bule yang terkenal pun menjadi tempat perbincangan para peminat seni karya Spektakuler ini.

Berikut Sebagian besar reaksi peminat di yang telag menonton series OVA Boku no Pico :





Sejujurnya selepas pengumuman pengesahan filem 'Live Action' Boku no Pico: Shiawase no Mirai ini ..
Ada beberapa kontroversi yang terjadi di berbagai macam negara..
Ada yang medukung dan bahkan ada yang menolak.

Kita tunggu saja kedepannya..
Apa anda mendukung'nya juga..? :) 
atau menolak..? :(



Demikianlah Artikel BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016

Sekian Kunci gitar BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian postingan Chord gitar lagu kali ini.

Anda sedang membaca artikel BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016 dan artikel ini url permalinknya adalah https://queensanime.blogspot.com/2016/04/boku-no-pico-akan-mendapat-adaptasi.html Semoga artikel ini bisa bermanfaat.

0 Response to "BOKU NO PICO AKAN MENDAPAT ADAPTASI FILM LIVE ACTION DI TAHUN 2016"

Posting Komentar